pátek 18. listopadu 2016

Názorovka-Harry Potter

↪Názor na Harryho Pottera↩

Znám ho už od mala. Miluju ty filmy. V každém je něco, co mě baví. Shrnu to takhle, ať tu nejsme do Vánoc:
1.díl-Ou boží, věděla jsem, že něco není v pořádku.
2.díl- Bavil mě ještě víc než první. Asi protože zkameněli všichni, které jsem nesnášela(krom Hermiony)
3.díl-Sirius je naprosto boží. Je to úplně boží
4.díl-Voldy? Jsi to ty? Ve stejném oblečení? 
5.díl-Harry si asi smrt Cedrika vycucal z prstu že? Jako třešnička na dortu je Umbridgeová.
6.díl-Hej Snape, kam ses jako vydal?
7.díl(obě částí)- nejnapínavější, v jednom kuse jsem brečela, hlavně v druhém. 

A jaký vy máte názor? ↧↧↧↧

3 komentáře:

  1. Voldy, jinde zase Sevík...Ach Bože, lidi, vždyť jsou to ČERNOKNÉŽNÍCI, až přehnaně ctižádostiví magoři, lord Voldemort dokonce Pán zla! Ten by tě za toho "Voldyho" odměnil leda tak kledbou Avada kedavra :D
    -
    Harry Potter mě baví, ovšem jen knížky - filmy jsou tak "osekaný", že mám pocit že je to snad jiný příběh :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voldy říkám jenom abych nemusela psát delší slova. Jinak normálně říkám Voldemort. Ale díky za názor

      Vymazat
    2. Pokus je to takhle, v pohodě, jen když vidím, jak někdo smrtelně vážně mluví o "Sevíkovi", říkám si že má štěstí že jsem mudla (ostatně, jako všicni, že - opravdu nejsem blázen :D), jinak bych na něj seslala nějakou kletbu, minimálně Aquamenti - taková studená sprška do xichtu může být taky učinná :D

      Vymazat